گیم های جدید

نام بازی :COD:BLACK OPS

شرکت سازنده :TREYARCH

ناشر بازی :ACTIVITION

نوع بازی :ACTION

پلتفرم :PC/PLAY STATION 3/XBOX360/WII

..............................................................

نسخه جدید سری محبوب Call Of Duty چند هفته پیش رو نمایی شد این نسخه که سازنده اون شرکت Treyarch و ناشر اون Activison هست بار دیگر شما رو به جنگ در ویتنام میبره. سازندگان گفتند که این بازی فقط یک FPS کلاسیک نیست و برای مثال شما میتونید یک هلیکوپتر رو به پرواز در بیارید و بوسیله اون به سمت دشمنان موشک پرتاب کنید!
همچنین از نکات قابل توجه بازی میشه اینا رو نام برد:
- شما در نقش سربازان ویتنام شمالی در ماموریت های منحصر به فردی شرکت خواهید کرد.
- وسایل نقلیه به بازی باز خواهند گشت ولی نه به شکلی که در World At War شاهد اون بودید.
- یک بخش Co-Op با مراحل متفاوت در بازی وجود خواهد داشت.
- یک نسخه بتا برای بخش مولتی پلیر بازی در نظر گرفته شده است.
- نقشه های بخش تک نفره به طوری ساخته شده اند که بیشتر آنها در قسمت چند نفره نیز وجود خواهند داشت.

 

بازی بعد

 

 

 


 

 

 

نام بازی :ASSASSIN'S CREED III:BROTHERHOOD
شرکت سازنده :UBISOFT
شرکت منتشر کننده :UBISOFT
نوع بازی :
History Action Adventure
پلتفرم :PC/PLAY STATION 3/XBOX360
تاریخ انتشار:نیمه دوم 2010
.................................................................


 

Teaser Site بازی Assassin’s Creed: Brotherhood که در هفته گذشته تایید شده بود، امروز افتتاح شد. این در حالی است که یک Teaser از این سایت در هنگام افتتاح شدن به نمایش گذاشته شد که گویندگی این ویدیو را Dr. Vidic عهده دار بود. جزئیات این ویدیو نشان می دهد که شخصیت بازی همان اتزیو (Ezio) در AC II خواهد بود و طرز ترور کردن در نسخه 3 این بازی به شیوه مدرن نخواهد بود. در این سایت بعضی از سلاح های بازی از جمله: خنجر، تبر و حتی چنگال نیز به چشم می خورند. این بازی در پاییز امسال برای 3 پلتفرم PC ,Xbox 360 و PS3 عرضه خواهد شد.

بازی بعد

نام بازی :CRYSIS 2

شرکت سازنده :CRYTEK

ناشر بازی :EA GAMES

نوع بازی :SCI-FI FIRST PERSON

پلتفرم :PC/PLAY STATION 3/XBOX360

تاریخ انتشار :نیمه دوم 2010

...........................................................................

این مصاحبه بعد از نمایش بازی در نیویورک توسط سایت VG247 انجام شده است.

VG: واكنش مردم پس از نمایش بازی چطور بود؟

کاماریلو: واكنش ها مثبت بود و ما خیلی خوشحال بودیم، چون چند سال گذشته خیلی خیلی روی این پروژه كار كردیم. این صنعت دارای رقبای زیادی است و ما پیشرو در تكنولوژی و گرافیك در آن هستیم.

VG: چرا بازی را روی 360 نشان دادید؟

کاماریلو: چون این برای همه سوال بود كه آیا آن ها می توانند این بازی را روی كنسول ها بسازند؟ ما می خواستیم بازی را روی Xbox 360 نشان دهیم تا خیال همه را راحت كنیم كه می توانیم روی كنسول ها هم بازی بسازیم.

VG: چطور از یك بازیساز برای PC تبدیل به سازنده یك بازی مولتی پلتفرم شدید؟

کاماریلو: خیلی آسان بود. اصلا ربطی به سخت افزارها ندارد؛ CryEngine 2 هنوز هم فوق العاده است و هدف از ساخت CryEngine 3 بهینه كردن آن برای بازیسازی روی پلتفرم های دیگر بود. هدف كم كردن كیفیت نبود، بلكه ما می خواستیم همان صحنه های زیبا را طوری بسازیم كه روی كنسول ها هم قابل مشاهده باشند و این دلیلی بود كه ما CryEngine 2 را در ساخت این بازی كنار گذاشتیم و تصمیم گرفتیم بازی برای كنسول ها هم بسازیم.

VG: دیروز از سوات (Cevat) در مورد این كه چرا این بازی را روی كنسول ها آوردید، پرسیدیم و او گفت به خاطر این كه مخاطبان بیشتری دارد. آیا شما به این قضیه به عنوان یك موضوع مالی و تجاری نگاه می كنید؟

کاماریلو: فكر كنم این سوال همان برای سوات بهتر است، چون CEO شركت هست. ولی بله، این واقعا یك نكته مثبت برای ما است كه مولتی پلتفرم كار كنیم. همچنین ما موتور قوی خود را برای دیگران هم برای بازیسازی رو كنسول ها داریم. ولی به طور كل این یكی از دلایلی بود كه ما می خواستیم بازی مولتی پلتفرم بسازیم.

VG: از آنجایی كه Crysis یك عنوان Hardcore برای طرفداران PC بود و نهایت تكنولوژی را داشت، بسیاری نگران هستند حالا كه بازی مولتی پلتفرم شده، ممكن است پسرفت هایی از لحاظ تكنولوژی در آن دیده شود.

کاماریلو: فكر كنم وقتی گیم پلی را نشان دهیم، خیلی سر و صدا كند و می توانید آن وقت بازی را روی هر سه پلتفرم ببینید و مقایسه كنید. در مورد CryEngine 3 هیچ جای نگرانی نیست، چون ذات این موتور بر مبنای پیشرفت و ارتقاء ساخته شده است. صاحبان كنسول های PS3 و X360 مطمئن باشند هیچ تفاوتی بین این دو نسخه نیست. در مورد PC هم Crysis 1 هنوز نهایت گرافیك این پلتفرم است و هنوز هم بسیاری از سیستم ها توانایی اجرای بالای آن را بعد از سه سال ندارند... این بازی هنوز هم بهترین گرافیك را دارد و ما نمی گذاریم Crysis 1 بازی Crysis 2 را شكست دهد. ویژگی های گرافیكی جدیدی در نسخه دوم گذاشته ایم.

VG: بازی Crysis 1 بهترین گرافیك تاریخ را تا به حال دارد. آیا Crysis 2 می تواند آن را شكست دهد؟

کاماریلو: حتما، فكر نكنم مردم ناراضی بشوند. ما می خواهیم بهترین بازی PC را بسازیم. ما می خواهیم بهترین بازی PS3 را بسازیم و ما می خواهیم بهترین بازی Xbox 360 را بسازیم.

VG: در مورد فریم ریت بازی، به نظرتان كدام پلتفرم بهتر كار می كند؟

کاماریلو: هر دو. ما دو تیم قوی داریم كه بی وقفه روی X360 و PS3 كار می كنند و همیشه با هم در رقابت هستند. مثلا در هفته ای نسخه PS3 بهتر است و تیم X360 دوباره مشغول به كار می شود و گرافیك و گیم پلی بهتری را خلق می كند. ولی در آخر كاملا شبیه به هم خواهند بود، اما این رقابت باعث می شود خیلی پیشرفت داشته باشیم.

VG: در مورد برهه زمانی بازی، آیا با یك عنوانی كه در آینده اتفاق می افتد رو به رو هستیم؟

کاماریلو: هر بازی، فضا و سبك خود را دارد. من از وقتی سه یا چهار سالم بود بازی می كردم و تمام بازی ها را دوست دارم. ما آینده نگر بودیم و تكنولوژی را واسطه آن قرار دادیم. بازی بیشتر تم نظامی دارد و در فضا اتفاق نمی افتد، البته ما Aliensهایی داریم، ولی همه چیز مربوط به آن ها نیست.

VG: به نظر بازی داستان قوی ای دارد. كار با یك نویسنده خارج از استودیو چطور است؟ چطور ایده های او را وارد بازی می كنید؟

کاماریلو: كار با ریچارد فوق العاده است. او جزوی از تیم ما است و شبیه به هیچ یك از كسانی كه كار كردم، نیست. او به استودیو می آید و انگار نصفی از زندگی خود را اینجا در فرانکفورت سپری می كند. او انرژی فوق العاده ای دارد و آن را به همه منتقل می كند. ایده های او فوق العاده هستند و ما واقعا خوشحالیم كه با او كار می كنیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:معرفی گیم های جدید+ عکس, | 15:11 | نویسنده : d1r.d2s |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.